stage, ziek ziek en nog meer ziekheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu stage, ziek ziek en nog meer ziekheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu

stage, ziek ziek en nog meer ziekheid

Blijf op de hoogte en volg Iballa

18 November 2012 | Spanje, Madrid

Hallooo mensjes,

Omdat ik de afgelopen tijd heel erg ziek ben geweest, heb ik eigenlijk niets gedaan. Ik kon ook niets, ik heb iets van 5 dagen niets kunnen eten, alleen maar water kunnen drinken. Vanaf deze week ben ik meer gaan eten, aangezien mijn vriend volgende week langs komt en ik gewoon tapas wil kunnen eten.

Afgelopen maandag is er een vriend van ons bij ons thuis komen eten, het was erg gezellig, hij liet me allemaal filmpjes van Argentinië zien, omdat hij daar vandaan komt. Diezelfde avond hadden we nog Spaanse cursus, toen werd ons verteld dat de school die woensdag dicht zou zijn vanwege de Huelga. Heel Madrid was in staking ook de metro's reden maar 20 procent, dus je moest een kwartier wachten op de metro vaak, ook als je moest overstappen, erg vermoeiend dus. Woensdag hadden we stage op een andere plek dan de studio, maar er was zoveel hulp dat we eerder naar huis mochten, maar goed ook want we hebben er heel lang over gedaan om thuis te komen. Het was geen pretje om in de drukke metro's te staan waar door je stevig staat omdat het zo vol is haha. Donderdag hadden we ook weer stage, 150 jurken moesten op de foto gezet worden. Dit was een hele lange dag, vooral omdat je niet veel kan doen. Het wordt allemaal op dezelfde plek geshoot en het licht is ook hetzelfde. Ik moet zeggen ik was blij toen het erop zat!

Vrijdag gingen we naar Sol toe, omdat layla een warm vest wilde kopen. We waren het op een duur zat en gelukkig hadden we wat gevonden, en toen hoorden we muziek, dus gingen we kijken wat dat was, toen zagen we 4 jongen die muziek aan het maken waren, het klonk zo leuk dat layla en ik niet eens meer weg wilden haha.

Vanaf morgen gaan wij het heel druk krijgen, omdat we bezig moeten met de texture foto's. Het begin van de 20.000 foto's haha.. Ik hoop dat we het gaan redden.

Verder gaan Layla en ik 20 december naar Nederland om daar kerst te vieren de 31e gaan we weer terug naar Madrid zodat we Oud & Nieuw hier kunnen vieren.

Nou mensen dit was het voor even, het is niet zo'n lange blog dit keer, maar dat komt omdat er niet veel gebeurd is de afgelopen weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iballa

Hola guapa's Vanaf 20 augustus woon ik voor 5 maanden in het mooie Madrid. Het is alsof er een hele nieuwe wereld open is gegaan, met alle grote gebouwen en de ninja turtle persoon die in het centrum van Madrid staat. Het is hier erg wennen, maar dat is allemaal de moeite waard. Het doel is om stage te lopen bij 1 van Europa's beste Fashion fotograferen. Via deze website kan je me wekelijks of misschien zelfs dagelijks volgen. Hasta luego !

Actief sinds 01 Sept. 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 7168

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Madrid 2012/2013

Landen bezocht: