Malaga - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu Malaga - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu

Malaga

Blijf op de hoogte en volg Iballa

16 Oktober 2012 | Spanje, Madrid

Vorige week maandag was het dan zover dat ik mee mocht naar Malaga! Maandag heen en woensdag alweer terug. Het was een treinreis van 2,5 uur die ik slapend heb doorgebracht, beetje jammer dat ik dus niets van de omgeving gezien heb deze dag. De treinen zijn super luxe met een tv en alles erin, er worden zelfs films op afgespeeld in het Engels met Spaanse ondertiteling. Na de treinreis moesten we nog met een auto naar het dorpje waar we verbleven, dat zou ongeveer 40 minuten zijn, geen idee hoelang we er werkelijk over gedaan hebben want we konden het niet vinden haha. In het appartement aangekomen bleek dat ik uiteindelijk ook weer een kamer voor mezelf had met een tweepersoons bed, wat was dat heerlijk voor een keer. Dinsdag was het vroeg op staan en naar het strand om alles klaar te zetten voor de shoot. Het waren iets van 30 jurken, en 20 daarvan moesten op een andere plek gemaakt worden, wat moeilijk was want veel ruimte was er eigenlijk niet. Na een lange dag van veel wachten en het sjouwen van de lampen waren we om 7 uur toch echt klaar. We gingen weer wat eten en meteen slapen, want we moesten om half 9 bij het station zijn in Malaga. Ik heb geen flauw idee wat we allemaal nog meer gedaan hebben want we waren om 7 uur weggegaan en het is maar 40 minuten rijden, en uiteindelijk waren we ook pas echt om half 9. Jammer genoeg kon ik niet meer slapen in de trein dus heb ik naar wat mooie dorpjes gekeken die ik af en toe kon zien en voornamelijk veel gezien van de natuur.
Ook al was ik zo moe, ik moest gewoon in de avond naar mijn Spaanse cursus waar ik bijna niets van mee gekregen heb. Ik weet dat we iets van de grammatica behandeld hebben.

Vrijdag zijn we met onze swiss vriendin naar de parade geweest hier in Madrid. Want er was Fiestaaaa! Jammer genoeg heb ik niet veel mee gekregen van de parade ,omdat al die lange mensen voor me stonden. Ik heb wat hoofdjes, een hond en een schaap gezien. Wat die schaap daar deed heb ik geen idee van. Toen het uiteindelijk afgelopen was, wilden we richting sol lopen maar dat moest met een grote omweg. Dus toen kwamen we alle mooie mariniers mannen tegen, en natuurlijk wilden we met hun op de foto. Layla moest ééntje een kus geven op zijn wang haha. In de avond zijn we gaan stappen en wilden we om 4 uur naar huis, maar toen kwamen we onze umbrella vriend tegen en die sleepte ons mee zodat we uiteindelijk om half 8 pas op bed lagen, wat een leuke maar rare avond was dit.

Nu leren we allemaal mensen kennen, en dat maakt het voor ons alleen maar leuker. Als we gaan stappen worden we door sommige mensen al herkend en maken we daar een praatje mee. Wat wel jammer is dat we nog niet echt vrienden hebben kunnen maken, die ons overal mee naartoe kunnen slepen. Maar het begin is er al door de mensen te leren kennen dus dat komt vanzelf wel.

Tot onze grote spijt hebben Layla en ik onze tickets voor terug al geboekt, omdat het nu het goedkoopste is. Dus het staat nu vast dat we 1 februari naar huis vliegen. We hadden allebei heel veel moeite om dit te doen, omdat we eigenlijk niet meer terug naar Nederland willen haha. Als we het nu al moeilijk vonden om de ticket te boeken, hoe gaat dat dan worden als de dag aankomt als we moeten vertrekken. De dagen hier vliegen zo snel om, en vaak hebben we ook geen idee meer wat we nou allemaal doen. Het gaat sneller dan we willen en zelf door hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iballa

Hola guapa's Vanaf 20 augustus woon ik voor 5 maanden in het mooie Madrid. Het is alsof er een hele nieuwe wereld open is gegaan, met alle grote gebouwen en de ninja turtle persoon die in het centrum van Madrid staat. Het is hier erg wennen, maar dat is allemaal de moeite waard. Het doel is om stage te lopen bij 1 van Europa's beste Fashion fotograferen. Via deze website kan je me wekelijks of misschien zelfs dagelijks volgen. Hasta luego !

Actief sinds 01 Sept. 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7178

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Madrid 2012/2013

Landen bezocht: