Almost going home.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu Almost going home.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Iballa Gutierrez Kwant - WaarBenJij.nu

Almost going home..

Blijf op de hoogte en volg Iballa

27 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Mijn laatste week in Madrid, en nog steeds willen Layla en ik teveel doen hier. Ondertussen ben ik ook nog een soort van ziek geworden “alweer”. Maar dat laat me niet tegen houden om hier alles te doen wat we willen doen. Ik heb me voorgenomen dat ik in Nederland wel kan uitzieken. De laatste drie dagen ben ik ook gewoon gaan stappen, ik moet zeggen met het gevoel dat je bijna ziek bent en ook nog gaan salsadansen en al die mannen je rondjes laten draaien maakt het er niet beter op. Het was eigenlijk niet de bedoeling om nog naar de Salsa bar te gaan, uiteindelijk gingen we toch maar wel en uiteindelijk was het erg gezellig. We waren ook niet van plan om lang te blijven maar de tijd gaan dan sneller dan je denkt.

We proberen nu nog zoveel met onze vrienden hier dingen te doen, omdat het over een week niet meer kan, soms gaat het iets moeilijker dan we hadden gedacht vanwege werk en andere dingen. Maar wanneer we dingen doen dan is het ook erg gezellig. Vorige week zondag zijn Layla en ik naar Museo del Prado geweest, dat is van 1 van de meest bekende musea in Madrid. Elke dag kan je op bepaalde uren daar gratis is, dus wij dachten laten we maar gaan kijken. Er waren wel erg interessante schilderijen maar ook schilderijen die mij niet zo erg boeide. We hebben niet eens alles kunnen zien omdat het zo’n groot museum is, en er waren ook ontzettend veel mensen en erg benauwd.

Natuurlijk hebben we ook nog onze Spaanse cursus, morgen is de laatste les en dit vinden we erg jammer. Ook de leraren op de school hebben al gezegd dat ze ons gaan missen en dat we bij de school horen ,ook omdat we foto’s voor ze gemaakt hebben in het begin van onze stage periode. Daarom hebben we ook een klein kadootje voor ze en gaan we muffins bakken, aangezien het toch de laatste les is. Woensdag gaan we ook nog naar een museum: Palacio Real, dat is een oud paleis die je kan bezichtigen. Verder deze week hebben we nog een goodbye dinner met Vanessa het model die we kennen van ons werk. En donderdag gaan Layla en ik koken voor Karin, Christa en Alena, en dan gaan we in het centrum nog even wat drinken. Omdat hun de volgende dag gewoon weer moeten werken, Layla en ik blijven dan in het centrum en gaan gewoon door met feesten. Na een uur of 4 komen de rest van onze vrienden omdat die dan klaar zijn met werken en dan kunnen we ook afscheid van hun nemen.

Het feit dat we nog zoveel willen doen, en eigenlijk niet eens alles hebben kunnen doen vinden we erg jammer. Maar we weten ook wel dat een week zo voorbij is. En naar huis willen we eigenlijk nog lang niet, we hebben onze plek wel gevonden hier in Madrid. Gelukkig hebben we nog een week te gaan en kunnen we nog volop genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iballa

Hola guapa's Vanaf 20 augustus woon ik voor 5 maanden in het mooie Madrid. Het is alsof er een hele nieuwe wereld open is gegaan, met alle grote gebouwen en de ninja turtle persoon die in het centrum van Madrid staat. Het is hier erg wennen, maar dat is allemaal de moeite waard. Het doel is om stage te lopen bij 1 van Europa's beste Fashion fotograferen. Via deze website kan je me wekelijks of misschien zelfs dagelijks volgen. Hasta luego !

Actief sinds 01 Sept. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Madrid 2012/2013

Landen bezocht: